Ajajaj

Då var det dags att gå i säng snart. Jag har precis följt frida en bit och nu ska jag snart sova. Jag och frida kollade på Yes man och sen när den var slut kollade vi lite på Arn. Men madans filmen höl på tapade jag en tand och det kan an säga gjorde väldigt väldigt ont. Det blöde väldigt mycket också så det är tur att man är lite förskyld att man inte känner något. I morgon sak jag träffa elin, wille och svante. Jag och elin sak möta dom nere vid statoil så får vi se vad vi hittar på. Men nu ska jag snart sova. puss puss så syns vi i morgon.

// Ronja

Kommentarer
Postat av: malän, saknar dej

svante? hihihihihihi

2009-02-23 @ 00:40:25
Postat av: roonja

japp, willes kompis :)

Saknar dig med <3

2009-02-23 @ 22:56:10
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0