Blöt dag i stan

Nu är jag hemma från en riktigt snöig dag i stan. Jag och frida var först i slussen och kollade lite där. Sen gick vi genom gamla stan och sedan kom vi till t-centralen och hötorget. Vi gick till kungshalen och åt. Båda åt kyckling med ris. Det var jätte gott. Sen fortsatte vi shoppingen på hötorget och sen gallerian. Super kul. Juste får inte glöma det bästa. När vi åkte till Slussen på tunnelbanan gick Let's dance dansaren Tobisa på. Sen när vi var på T-centralen såg vi Killen som spelar Patric i Patric 1,5. Så himla kul. Men det blev inga kort på oss och dom, hehe. Men kanske nästa gång om vi ser dom igen, tihi.
Ikväll ska jag och frida ha mysskväll. Vi har köpt lite godis som vi sak ha och tita på film hemma hos mig. Vet inte vad vi ska se än. Kanske Austrailia eller yes man, vi får se vad det blir.


Här är fridas och min mat. Det ser kanske inte så gott ut. Men det var så himla gott. Det är kyckling och ris.

Haha, lilla jag. Jag hade en bild på frida men jag hittar inte den :(

Grejerna jag köpte kommer in snart
// Ronja

Kommentarer
Postat av: Anonym

uu det ser ut som korvstroganoff :P

2009-02-22 @ 19:34:27
Postat av: elin

och vad menar du med det? :p

2009-02-23 @ 10:17:44
Postat av: Anonym

det ser inte ut som kykckling c :

2009-02-23 @ 11:57:06
Postat av: roonja

haha, okej :P

jag håller med om att det inte ser så gott ut. Men det var jätte gott.

2009-02-24 @ 13:02:41
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0