GRATTIS BRORSAN!

Heej bloggen.
Jag kom för en stund sen hem från skolan och just nu städdar jag mitt rum lite och bloggar. I dag har jag varit i skolan som vanligt och sen ska jag på träning i Stenhamra. Jag ska åka lite tidigare för Erika skulle till sin sjukgymnast efter skolan och hon hinner inte hem innan halv 7. Så jag möter henne i Centrum istället. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra där men vi hittar säker på något kul. Juste jag glömde berätta att min brorsa fyller år IDAG. Han fyller 8 och vi ska äta tacos till middag. Jag gillar inte tacos så jätte mycket men det går väl ner. Sen när jag kommer hem från min träning ska jag äta marängsvich (vet inte hur det stavas). GRATTIS BRORSAN (Charlie).
Men nu ska jag fortsätta staddandet i mitt rum och sen ska jag göra något annan. Vet inte vad det blir ännu. Kanske lägga in musik på mobilen kanska, vi får se. Puss på er från Mig


Bilden är från i sommaren 08, när vi var i Grekland ( Karpathos )

Puss puss och hälsa honom grattis när ni ser honom/ ni som vet vem han är :)

Kommentarer
Postat av: erika

GRATTIIS CHAAARLIIIE <3

2009-02-04 @ 18:24:55
URL: http://thorslunds.blogg.se/
Postat av: emma

grattis grattis :D<3

2009-02-05 @ 19:05:39
URL: http://eviolaforsberg.blogg.se/
Postat av: ronja

Erika: Tack tack // Charlie



Emma: Tack tack // Charlie

2009-02-05 @ 22:10:43
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0