Kall dag

Förlåt förlåt förlåt....
Jag har inte hunnit blogga i dag. Har haft så himmal mycket. Först var det skolan och se var det bara hem och plugga och sen träning. Sen träffade jag elin en stund och vi gick ner till maskbacken en stund och kollade på dom som åkte och sen kollade vi va det kostade att åka. Det var inte så farligt durt tycker jag. 100:- för en kväll och helgerna var det 130:-. Det var jätte kallt både i skolan och när jag och elin var i mask och kollade och precis när vi skulle gå in och värma oss var cafet stängt. Så vi gick hem vid 9 och då följde jag elin en bit och sen jag jag hem.
Men snart är det natti natti för mig och jag börjar 8 i morgon med so. Inte så kul men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0