MOT BJURSÅS

heej bloggen.
Det blev tuvär en se bloggning idag också. I dag har jag träffat Wille och mimmi. Vi var hemma hos mig och titade på film. Mimmi valde i am a ledgend. Det är faktist gansak bra men det har dåligt slut. Vi träffedes när dom slutade i Birka skolan. Jag möte Mimmi och sen gick vi och hämtade Wille. Jag hade varit på Ica innan och köpt lunch till Bjursås som jag sak till i morgon och åka skidor/snowbord. Men jag själv ska åka snowbord med frida och malin och elin ska åka skidor. Hälsa oss lycka till i skidbacken. Det blir en tidig morgon för mig. Alla ska mötas vid skolan kl.06.10. Så det är bara att gå upp kl.05.00. Jag har precis packat klart och sitter och fixar mp3:n. Jag ska inte ha mobilen med mig orkar inte släppa på den. Det ska bli ganska skönt.
Men nu ska jag fixa mig för bädden och ska kolla liet blåmärken på kroppen som jag fick igår när jag ramlade på isen påväg till maskbacken med elin och sen på knäna som jag fick när jag körde cross i helgen. puss puss. Får se om det blir någon bloggning i morgon när jag komemr hem vid 7-8 tiden. Men annars blir det på torsdag. puss pus och ha det så kul i morgon för det kommer jag ha.

// Ronja


P.S. Bilden tog föra årets sportlov när jag var i fjällen ( lofsdalen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0