Oh Susie + i taket lysser stjärnorna

Heej bloggen..
Är inte på så bra humör just nu. Vill inte prata om det heller. Men jag kom precis hem från Vällingby. Jag och mina kompisar kollade på i taket lysser stjärnorna och innan åt vi thai mat. det var jätte gott.  Här är en låt som dom spelade i filmen och jag blev värkligen förälskad i den. Jag och malin satt ju självklart och grätt mest och jag tycker den var jätte bra. Av mig får den 4/5 stjärnor

Oh Susie ! Secret Service


Puss och god natt. I morgon blir det isbad och jag sak hoppa i och jag ska säkert få med mig mina tjejer :)

Kommentarer
Postat av: emma

oh har letat efter den överallt ! haha ja snor den till min bloggg om det är okey? ;)<3

2009-02-10 @ 22:08:57
URL: http://eviolaforsberg.blogg.se/
Postat av: roonja

hahah, okej . gör det lilla emma :)<3

2009-02-10 @ 22:17:05
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0