R+M

Nu sitter jag här hemma hos lilla malin och vi har precis sjungit sing star. Vi ska snart tror jag tita på något film och mussa med lite chips, tihihi. Vi kommer ha det bäst. I morgon vet jag inte vad vi ska hitta på ännu men vi är så kloka så vi kommer säkert på nåhot. Just i dag var jag på crossbanan och det gick väl ganska bra. Det var bra underag men på visa underlag hade isen sprukigt så då blev det ganska blött. Det var väldigt måsnga där uppe och det var många som jag kände igen. Men nästa lördag blir det ännu mer körning och hoppas det går lite bättre då och jag hoppas inte papsen planer ändras. Men det ska jag setill att dom inte gör för jag ska köra nästa vecka. Men nu ska jag och malin myssa och just nu sitter hon och retar mig med massa fula bilder på mig. puss puss så syns vi i morgon .

// Ronja och min lilla malin hälsar

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg!

2009-03-01 @ 00:22:04
URL: http://amandiss.blogg.se/
Postat av: roonja

tack :)

2009-03-01 @ 18:26:16
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0