Shopping + present

Heej bloggen.
Nu har jag precis ätit och jag ska starx ner till ekerö centrum med malin och frida. Elin kunde inte för hon var hos sin morfar. Men nu sitter jag och chattar lite och jag sak ta 8 bussen från mig. Sen kommer malin och frida på den vid vattentornet. Juste jag och malin var ju i solna och köpte present till frida. Sen blev det lite chopping till oss själva också. Jag köpte en blus från gina på rea 99:-, sen ett par skor från någon konstig affär rea 99:- och sen köpte jag en kjol på åhlens för 69:-. Malin och jag köpte en likadana kjolar. Den var rosa. Men presenterna till frida kan jag inte berätta för hon kan ju se. Men nu sak jag gå och göra mig iordning. puss puss vi syns.
Ha en trevlig kväll med mycket skratt.


P.S. Vi tjejer i sommras i Gräsåker.
// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0