Stenhamra

Heej bloggen
Jag kom precis hem från Stenhamra. Där jag träffade Wille och hans kusin Robin. Elin åkte med mig ditt. Vi var där vid kvart över 3 tiden och då möte vi dom vid konusum. Sen gick vi fyra till Stenbrottet och klättrade lite. Men jag hade mina taitha jeans så det gick inte så bra, tsss. Sen gick vi hem till Robin och kollade på The grudge ( vet inte hur det stavas). Elin låg på min vänstra sida sen jag sen wille och sen brevid wille låg hans Robin. Elin och Wille var jätte rädda och tyckte det var så himla läskigt. Men jag och robin satt tyst och stila och sa inte ett ord. Så jag tycker inte det är läskig alls. När den sen var slut skulle vi alla hem förutom Robin som redan var hemma, hehe. Willes föräldrar var vid konsum så han fick stjus av dom och jag och elin stog och väntatade på bussen med Robin. Men nu är jag hemma och jag fryser ganska mycket. Det är så kallt ute. Ikväll ska jag träffa elin och frida och vi ska vara inne. Det är så kallt ute. 
Jag läggar in bilder sen när jag får dom av elin. puss puss så syns vi :)

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0