Teater

Heej bloggen.
I dag spelade vi ju upp våran teater och det gick väl sådär första gången. Jag och frida började ass garva ocgh det gick inte att sluta. Så vi visade om våran efter lektionen. Sen skulle malin och frida på bio så jag och elin var med varandra. Vi gick hen till mig och åt glass och sen gick vi till elin och sen bestämde vi oss för att åka till Stenhamra. När vi var där så var det ganska kallt och vi hade inte planerat att det skulle snöa så himla mycket. Så sen åkte vi hem och jag skulle äta och hon skulle hem till sin pappa och nu sitter jag här. Precis fixat till i morgon. Ska till solna med malin och elin. Vi ska köpa present till Frida som fyller år om 1 vecka ungefär. Sen ska jag också kolla på en maskara som mamma ville ha och sen ska jag kolla på ett par skor som kostar 99:-. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. För när vi sen ska hem så ska elin bli hämtade av sin mamma och jag vet inte riktigt vart dom skulle men då åker jag och malin hem tror jag.
Vi syns i morgon och i morgon börjar jag 10.05 och jag ska ha jour med frida. Vi skulle igentligen ha haft det nästa tisdag men det blev lite byten. Jag vill igentligen ha på tisdag för det är en bra dag att ha jour på. Men det blir någ bra. puss puss och här kommer några bilder från dagen:


Här är vi efter vi vissat teatern. Frida som Destimona, elin som Jago, jag som Otello och malin var berättare

Här är en väg som jag och elin gick förbi som heter Majsvägen

// Ronja

Kommentarer
Postat av: malin

men tack flr att jag får heta malin andered i dina länkar. du bytte ut det mot älskling och jag har dig som bästa vän. känns bra haha.

:(<333333333333333333333

2009-02-05 @ 22:20:38
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: ronja

Men jag har alla som namn på min länk.

:)<33333

2009-02-05 @ 22:25:09
URL: http://bararonja.blogg.se/
Postat av: fridalu

ronja snälla klipp bort mig!!

2009-02-06 @ 10:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0