Tjejmiddag

Heej bloggen.
I går hade frida tjejmiddag hemma hos henne och vi hade jätte kul. Jag var hos frida vid kvart i 4 och jag skulle hjälpa henne och sen skulle hon locka mitt hår. Vid kvart över 6 kom malin och elin och då åt vi. Frida hade fixat med både bål och sen hade hon fixat till mat med kyckling och BQ pomfritt. Det var jätte gott. Sen sa malin, elin och jag att vi hade glömt ett paket hemme hos elin så jag och malin gick och hämtade det. Sen när vi kom tillbaka kom vi med en tårta som elin och malin hade gjort. Men jag var med i det man jag kunde inte baka för jah skulle ju hjälpa frida. Frida blev jätte glad. Det såg iallafall ut som det. Så vi satte oss ner vi matbordet och ställde massa privata frågor till varandra och vi svor på vår vänskap att inte berätta för någon. Sen åt vi tårta och sen hade frida bakat en slaks tårta också. Den var också jätte god. Jag tror det hette Chees cake elelr något. Sen satt vi och pratade en lång stund och sen gick vi ner till där vi skulle sova i källaren. Där satt vi och tog lite kort och sen var vi alla jätte trötta. Så alla gick och fixade sig och jag och malin sov i en bäddsoffa och elin och frida delade på en gansak stor säng. Sen på morgonen skulle elin iväg på kalas och då titade jag, malin och frida på en triller. Fear dot com. Den var inte så läskig faktist. Sen gick vi hem till mig och kollade på My mom's new boyfriend. Sen skulle malin och frida hem och jag gjorde pyttepanna och nu sitter jag här och ska snart plugga. Men här kommer lite bilder från gårdagen + min outfit.


Fram

bak

Nära

Våran bål

Liten del av våran mat

Vi tjejer

Elin och jag

Malin och frida

Här är jag när jag och amlin hämtade tårtan

Tårtan och lilla elin fick vara med

15 år

Här är tårtan/glass som firda hade gjort

Jag hittade en jätte göllig bild på mig och malin som jag tror frida tog på oss.


// puss puss och tänk va helgena går fort när man har kul

Kommentarer
Postat av: malin

jag heter malin, inte amlin..

hah <3

2009-02-08 @ 19:55:04
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: roonja

hehe oj då <3

2009-02-08 @ 20:05:23
URL: http://bararonja.blogg.se/
Postat av: elin

hahah, på bilden med den där isfacklan eller vad det nu hette ser mina fingrar helt sär ut xD

2009-02-08 @ 20:11:05
Postat av: roonja

thihi, nej då XD

2009-02-09 @ 09:17:20
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0