Min långa dag med bilder

Heej bloggen
ännu en dag i skolan och det har varit en rolig och lång dag. Vi började 8 och slutade 10 i 3. På no:n som var våran sista lektion hade vi vikarie för våran var hemma och var sjuk. Han var väldigt konstig. Men nu ska jag plugga på våra engelska glosor som är tills på onsdag. Men jag gör det idag så kanakse jag kan hitta på något roligt i morgon när jag slutar efter skolan kl. 15.00. Vi har ju träning i morgon också, så det ska bli ganska kul. Så jag och Erika åker buss och det är våran tradition som vi ska försöka göra vaje träning. Vissa tycker inte det är kul att åka buss men det tycker vi två för vi skrattar jätte mycket.

Här kommer lite bilder från dagen:


Här är dagens ottfit




Strumpbyxor bruna från h&m
En lyle and scott tröja från min morbror
En svart t-shirt från h&m
ett svart line från h&m

Dagen:


Suddig bild på jimi och ante

Elin på bilden

Jag på bilden, ser lite sär ut i förklädet

Inte så bra bild kvalite på bilden. men det är lilla linus.

Malin gjorde en fläta på mig

Lite sudig bild på lilla ma'la och jimi

Frida hade lite roligt med mitt hår medans jag sökte på telefoner

puss puss från mig och alla mina kompisar :)<3

Kommentarer
Postat av: elin

fin man är xD

2009-02-03 @ 16:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0