Lång och härlig dag

Heej bloggen
Idag har det varit en lång dag. Den började med att min klocka ringde kl.09.00. Jag åt frukost och fixade mig. Sen klockan halv 1 skulle jag möta elin och då skulle vi ner till statoil och mörta svante och Wille. Vi möte dom där ner vid 1 tiden och då gick vi hem till svante. Han hade jätte stort och fint hus. När vi kom hem till honom valde vi att tita på film. Det blev Patric 1,5. Jag och elin delade soffa och wille och svante delade soffa. Jag och elin satt och asgarvade ganksa mycket så det blev inte så mycket film för oss. Sen när filmen var slut satt vi och lyssnade på lite musik och snackade lite. Men sen vid kavrt i 5 behövde elin gå hem så det var det bara att säga heejdå. När vi var vid vattentornet kom elins losaspappa åkande förbi och han plockade upp oss. När jag då kom hem skulle jag äta och klockan var då halv 6. Ganska tidigt men jag var ganska hungrig. Sen ringed elin mig och sa att hon hade ätit så vi gick ut. Men det blev inte så länge för vi båda började frysa. Så vi gick hem till mig och hon visade lite på facebook. Sen ringde hennes syster och frågade om vi vill komma ut med dom så vi gick ut ett tag och sen gick vi hem till elin och satt och snackade i hennes syras rum i typ 1,5 timme. Men nu är jag hemma och chattar lite. Men här kommer lite bilder från dagen:


Elin och jag i Svantes rum

Lilla Wille som inte ville vara med på kort<3

ibland får man ha lite kul

Elin, hahha fan va det var kul

Min och elins glass som vi åt hos henne.

Elin och julia

Sen elins syrra som fick vara med, hehe.

// Ronja

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah, jag ser ut som ett fetto xD

2009-02-27 @ 17:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0