BJURSÅS

Nu är jag hemma. Det har varit en lång och super rolig dag i BJURSÅS !
Vill värkligen tillbaka dit med klassen. Vi samlades kl.06.10 utanför skolan där våra två bussar stod som vi skulle åka med. Jag åkte med pappa ner hade så mycket att bära. När jag sen kom ner träffade jag alla och han började lasta in i bussen. Jag satt med Malin både dit och hem. Hon mot fönstret och jag på kanten. I våran buss satt det bara 8:or och 9:or och det var full fart på bussen på vägen dit och på vägen hem. 9:orna sjöng och vi hängde med lite. Det var så jäkla kul. När vi sen var frame satte vi på och skidorna men jag och frida snowborden och ut i backarna far vi. Det hände väldigt mycket under resans gång. En kille i klassen hade aldrig åkt skidor t.ex.. Så det såg jätte kul ut och det gicki nte så bra för honom. Sen skulle vi äta och det blev lite knas med den också, hehe. Men sen var det hemfärd och vi hade jätte kul. Frida och malin låg och vilade en stund och jag och elin och några till var uppe och röjjde. Men nu är jag hemma, ny duschad och har precis fixat med min packning. Här kommer iallafall lite bilder från dagen:


Elin på sina hyrda skidor

Lilla jag mot backen

Min bräda och malins skidor. (bilden togs precis innan malin hoppade av för att hämta sin vante hos Jimi och Ante som kom bakom i lifetn, hehe)

Jimi och Ante i liften.

Här är en bild på frida men man ser lilla elin i backrunden, thihi

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0