Hemma

Nu kom jag precis hem. Jag och Andrea har varit i Vällingby i dag. Jag shoppade en väska och sen köpte jag en puduer på H&M. Väskan var från Wedins och kostade 299:-. Vi var sen på pallas och fikade lite, mums. I går kollade vi på två filmer. Det blev Alien och Armageddon. Ailen var inte så jätte bra och när vi såg Armageddon hade båda massa tårar på kinderna. Den är så himla sorlig. Så vi gick sen och la oss vi 3 halv 4 tror jag, hehe. Men här kommer iallafall lite bilder från oss två.


Andrea :)

Jag

Vi på isen. Jag tror den hette Kyrksjön

Vi :)

På bryggan vid Kyrksjön

i Lilla Andreas rum

Vårat godis var nästan slut, tsss

Våra mysiga te koppar + en lite choklad peng

Mot Vällingby

Hehe,

puss puss alla bloggläsare :)
// Ronja


Kommentarer
Postat av: malin

Du äär så söt! Älskar dig bästavän!

2009-02-27 @ 13:40:45
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: roonja

Du är sötar min älskling :)<33

2009-02-27 @ 19:27:22
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0