Värdens bästa sport

heej bloggen.
Ännu en lördag och en crossdag. Det var riktigt kul. Jag körde gansak mycket utan att vila så jag kommer någ ha ont i mina händer i morgon. Det blev och en dubbelramling med en annan. Det blev ett misförsdånd på banan och jag välte och han också. Slåg i knätt men om man ska vara crossförare ska man ju inte vara någon lite klenis. Det är bara upp och hoppa igen. Jag fick hjälp att kicka igång min igen. Jag når inte att kicka igång den. Är lite för kort. Men den är lagom att köra som tur är. Pappa och jag delade men jag körde mest. Snodde den hela tiden så han fick tita på och prata med dom andra som vilade, hehe. Inte så snällt av mig kanske men om man är som mig och älskar cross och ni alla andra som kör. Så vet ni hur kul det är. Jag lyte lite från marken i ett hopp i dag. Efter RC rakan tror jag den heter så efter en sväng kommer 2 gansak stora hopp som jag lyfte lite från. Dwet var så jäkla kul. Men nu är det bara att vänta tills jag och pappa kan köra igen och ni fattar inte hur mycket jag längtar redand nu. Jag vill typ inte åka hem för att det var så himla kul i dag. Det var perfekt mark och ja, hehe. Men nu har jag precis duschat och vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Men jag hittar väl på något.
puss puss och fortsätt ha en trevlig lördag. puss puss
// Ronja


Bilden är från i sommras och min står längts bort ungefär. Men ser inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0