Dagen

Heej bloggen
det känns som det var jätte länge sen jag skrev. men det var bara igår. I dag har jag varit i skola som vanligt och vi hade svenskan INSTÄLLD så jag och elin åt i skolan och sen gick vi hem till mig och tog lite kort. (Malin och Frida gick hem och åt) Det blev lite skojbilder med mig och elin, inte direkt seriösa. Men det är alltid kul att ta kort. Sen gick vi tillbaka till skolan med en bulle i handen som vi delade på. So var då våran sista lektion. Så det hade varit ganska skönt att ha den INSTÄLLD också. För då skulle vi ha slutat 11.50. Men det var ändå ganska kul på son fast det jag skirver om är inte så kul. Vi sak skriva en uppsatts och jag valde då skillnader och likheter mellan buddismen och hinduismen. Men sen när jag kom hem så fortsatte jag med den medan jag chattade med några. sen åt jag en tidig middag och nu sitter jag här i fotbollskläder. Ska snart på träning i Stenhamraskolan och äntligen kan jag börja träna ingen. Man jagsak ta det lungt för jag har börjat få ganska ont i min svanskotta. Men men det ska gå. Sen sista veckan i januari har vi nattcup. Det ska bli ätte kul. Men nu ska jag gå. puss puss älsklingar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0