En lång dag

Nu är jag tillbaka. Elin har precis gått hem och just nu sitter jag här och chattar lite. I dag har jag varit med min kompis Andrea och då gick vi ner till Lidel och köpte lite godis. Sen skulle hon äta hos mig och sen tog vi 7 bussen från mig till brommaplan där vi sen skilldes åt. Våra bussar från brommaplan gick sammtidigt så vi hade ganska tur. så vi stod och småpratade lite. Sen när jag åkte hem och sen trodde att det var anslutning till en buss upp till mig så var det inte det. Så det blev att gå hem i kyllan. Så när jag kom hem var mina tår jätte kalla + hela jag. Så jag gick in och satte mig och pratade lite med mamma ,pappa och brorsan. Men sen bestämde jag och Elin för att träffas en stund. Men nu har hon gått hem och jag sitter här och chattar och skriver lite. Men jag ska snart gå och lägga mig tror jag. kanske inte än men ändå. i morgon sdksa vi först på kalas och sen på middag hos nägra vi känner ii Alvik.
Puss och godnatt allesammans HJÄRTAN ronja


En gamal bild på mig och Andrea :)


Sen jag och elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0