En ny Ronja

Heej bloggen.
Jag börjar äntligen piggna till lite och i morgon ska jag ut i snön. Mamma ska skjusa ner mig till Resturangen Jungfrunsunds marina. Där jag ska parva i 2 veckor. Cefen Ullrika ska få skriva på ett nytt papar så min SYV lärare kan få kontakt med dom innan jag börjar praven. Skolan börjar ju på torsdag så jag får lämna lappen till henne på Måndag istället. Hon är inte där någon annan dag.

Men nu har jag iallafall ätit en god middag som blev korstroganof med ris, mums. Så nu vet jag inte riktig vad jag ska göra. Gossa lite med Morriz kanske, det var länge sen känns det som. hahah jag kom på att jag hade sett linas kvällsbok i morse också. Den är inte så jätte bra men det är lite rolig och ganska snuskig om man kan säg så. Men puss på er så syns vi i morgon.
// Älskar er Ronja


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter Prao...inte prav.

2009-01-07 @ 19:31:12
Postat av: ronjaa

okej

2009-01-07 @ 19:56:17
URL: http://bararonja.blogg.se/
Postat av: ronjaa

okej

2009-01-07 @ 19:56:44
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0