GRATTIS ANDREA

Nu är det söndag och jag har precis kommit hem. I dag följde jag med mamma till ö&b och handlade lite. Sen åkte vi till solna och vi gick i på Gina tricot. Mamma skulle köpa ett par likadana jeans som mig och jag hittade en tröja för 99:- . Vi träffade också malin och frida där. Sen åka jag och mamma till IKEA och där träffade vi min lilla mormor. Mamma skulle köpa lite till köket och ett nytt matbord. Det blev ett vit. Närstan allt som mamma köper blir vit elelr svart. Sen åkte vi hem till mormor och där skulle vi hämtam in lillebrorsa Charlie. Han var där över helgen och hade det mysigt. Så sen åkte vi hem med massa grejer från IKEA och jag fick klättra från mammas sätte till andra sidan för jag kom inte in genom dörren på min sida. Men bar det hemåt och nu sitter jag och småchattar lite. Men juste jag glömde berätta att min kompis Andrea har fått en LILLEBROR ! GUD SÅ KUL, JAG BLEV SÅ GLAD NÄR JAG FICK SMS:ET AV HENNE. Så jag ringde upp henne direkt.

- Grattis Gumma och hela familjen.

Ha en bra Söndag kväll och vi syns i morgon.
puss puss mina älsklingar <33


Bilden är från i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0