Malin.

Nu är jag hemma oss mig med malin. Hon ska sova med mig ikväll. Idag efter skolan gick vi hem till malin och sjöng sing star och jag var såklart jättedålig och hon var bra som vanligt. Fast jag vann över henne några gång. Sen var vi inne på datorn en stund och hon skrev på sin blogg (baraamalin.blogg.se).
Men nu är vi hemma hos mig och vi ska snart äta. Malin trodde det hette flygande Jakob bara för att vi sa Jakob. Sen ska vi ner till Ica och sedan kolla på Let's Dance. Ha en bra kväll och jag och malin kommer ha mysigaste kvällen ever.
puss puss


Kommentarer
Postat av: elin

men det heter väl flygande jakob?

2009-01-10 @ 18:17:40
Postat av: Anonym

2009-01-10 @ 21:55:29
Postat av: ronja

Men asså maträtten hette inte flygande jakob :P

2009-01-10 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0