Shopping

Nu är jag hemma igen. Har varit i Solna och shoppat lite. Vi hade ju först träning och sen när jag kom hem så ringde jag nästan alla mina kompisar och frågade om dom ville följa med mig till Solna. Men det var ingen som kunde. Så jag åke in själv. Man har kanske inte så många att prata med men det gick bra ändå. Det blev ganska mycket shopping.

här är då sakerna:


Här en är kortarmad kavaj från Lindex
Kostar bara 129:- REA


Äntligen är den min. Halsduken från Gina Trekout
Kostar bara 129:-


Ett par jätte gulliga string från H&M
Kostar bara 29:- REA


Ett coolt skärp från Vero moda
Kostar bara 99:-


En jätte fin blå vit randig shorta från Vero moda
Kostar bara 259:-

Pussar och kramar Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0