Snö, snö & snö

I dag är det torsdag och va började kvar över 8 och vi fick sluta tidigar för våran so var framflyttad. Så vi slutade 10 i 2 istället. I dagh ra jag träning vid halv 8 tiden. Jag vet inte hur jag ska ta mig ditt ännu, kanska buss. Vi får se. Jag har inga läxor i dag som är så himla skönt. Har haft läxor hela veckan känns det som. I morgon skaj ag var med Elin. Vi ska till solna efter vi har slutat vid 3. Sen på kvällen är det något slags disco på fritisgården men det är typ för 6-7. Så jag och elin får se vad vi hittar på. Jag tror vi ska sova hos mig. Så det blir nog en rolig kväll tillsammans. Men nu snöar det igen och jag vill värkligen ha sommar.  Hoppas det blir en varm och skön sommar i år, hoppas inte ni det ?
Men nu sak jag äta lite mellis. puss puss

Kommentarer
Postat av: elin

ronja jag hoppas inte på att det blir en varm och skön sommar, det SKA vara en vaaaaarm och skön sommar :D hahaah

2009-01-22 @ 15:25:50
Postat av: roonja

hahah :)okej elin, det har du rätt i ;P

2009-01-22 @ 15:43:57
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0