Snow is fune, but I whon't summer

Ååååå vad det snöar!
Jag vill värkligen att det ska blir sommar så man slipper alla stora kläder. om det ska vara snö ska det vara fint väder med solen på himlen, INTE mullet. Men iallafall har jag precis kommit hem och jag slapp bli snöig. Jag sitter just nu på pea och chattar och lte på msn. Jag försöker också göra en ny header till bloggen. MEn jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men jag kommer väl på något sen. Sen ska jag följa med och kolla på träningen i Stenahamraskolan. Jag kommer inte träna är så feskylld. Men nu ska jag fortsätta med min header.

P.S. Juste jag glömde berätta att vi hade våra nya klasser i dag. Jag, malin, frida och elin är i samma klass den här terminen igen. Vi trodde först att lärarna skulle sära på oss. Men så blev det inte.
//Puss puss och snöig kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0