Solna med Tesse

Nu har jag precis kommit hem från solna med Tesse. Det blev en lång dag. Vi kom ditt vid kvart i 4:a och shoppade lite. Sen tog vi hos till Wook hous och åt Wook. Vi dellade på en talrik, dom är ganska stora. sen fortsatte vi shoppingen och tesse hittade ganska mycket och jag köpte en shorta som nästan var ganska lik den jag köpte sist och ett par trosor till.  Sen tog vi oss till Cof'e hous ( Tror det heter så) Där provad jag en Ecspreso och tesse tog en Ice cofe. Min var väligt stark så jag föredra nog helre en Ice cofe nästa gång. Den kostar ca: 30:-
Juste efter vi hade ätit wook tog jag håll i öronen. Jag har redan håll men jag tog två till. Kostade bara 140:- så jag slog till. Så nu har jag tre håll i ena örat och 2 i det andra. Men iallafall så blir det inge mer shopping för mig på ett tag.
Puss puss mina hjärtan









Nu ska jag plugga lite engelska :(

Kommentarer
Postat av: emma

sån där blommig tröja har jag :D<3

2009-01-16 @ 15:32:08
URL: http://eviolaforsberg.blogg.se/
Postat av: roonja

okej :) den är jätte fin <3

2009-01-16 @ 17:15:04
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0