Tills i morgon

Heej igen bloggen.
Nu är jag hemma och jag har suttit och fixat med min so och sen letat fakta om William Shakespeare. Det är till en grej till svenskan till imorgon. Son är också till i morgon. Men nu är jag ledig och ska väl fixa lite för morgondagen. För i morgon har vi nattcup. Våran match är vi 02.00 tror jag. Fast vi ska samlas kl.01.00. Cupen är sen slut kl.07.00 på morgonen. Så sen när jag kommer hem blir det sovdags för lilla mig. Men nu ska jag gå. Hejdå mina HJÄRTAN

// Ronja

Kommentarer
Postat av: REBECCAS

Löshåret som du fråga om inne på en annan blogg kostar 500kr finns fler längder andra priser, Finns på barnhusgatan 2 inne i stan påvägen upp mot tajmahal om du vet var de ligger men de ligger innan den affären och heter Kilmanjaro så sök på eniro eller hitta så får du en bra vägbeskrivning :)

2009-01-31 @ 16:42:13
URL: http://riibeccas.blogg.se/
Postat av: ronja

Jaha okej :)

2009-01-31 @ 23:20:56
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0