Trött och jobbbig dag

Heej bloggen.
I dag hade vi våran cup som var mellan 24.00-07.00. Så just nu är jag jätte trött. När jag kom hem från våran cup följde jag med pappa till Norr köping. Han skulle köpa en nya firmabil. sen när vi kom hem så var kl.13.00 och jag gick då raka vågen upp på mitt rum och satte på en film och somnade till kl.17.00. Det var då mamma fäkte mig och vi skulle äta middag hos min gudfar som precis flyttat. Sen var jag med frida och vi kollade på Scream filmen hemma hos mig, själva och gottade oss. Sen följde jag henne hem och då möte jag mamma och pappa på vägen. Så nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig. I morgon kl.11.00 ska jag vara uppe på Skå crossbana och kolla på tävlingen. God natt
 
// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0