Utelåst

Tjingeling bloggen.

I dag har jag varit ledig på grund av att vi har ahft utväklingsamtalsdagar. I daga hade jag mitt och det gick jätte bra. Jag fick jätte mycket beröm och min mentor var jätte stolt över mina insatser under den här terminen. I morse följde jag med Frida när hon skulle klippa sig på islandstorget. Sen åkte vi kom hem gick vi hem till var och en och det var då när jag var påväg hem jag kom på att jag hade glömmt nyckeln. Mamma var då inte hemma. Hon var på Charlies samtal som han skulle ha. så jag fick lov att vänta i en timme på henne tillsa jag skulle gå till skolan och ha mitt möte. Det fanns inte så mycket att gör ute på trappan. Så jag satt och lyssnade på musik och försökte logga in på pea på mobilen. ( Brukar inte vara inne på internet på mobilen, så jag tyckte det var värt ett försök). Men jag kom inte in. Så nu sitter jag hemma hos farmor och farfar och har precis ätit lite lunch och mamam har fikat. Vi skulle hämta Morriz som varit här över dagen för mamam har ju varit med mig och Charlies utväklingsamtal. Men nu ska jag ta och ta mig ner till min cross och kolla lite. Pappa har tagit bort hjulen på den så jag kan inte direkt köra. Jag måste ha nya, dom är så slittna. Jag lägger in bilder sen. puss puss mina älsklingar <33

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0