Lång lista

1. Hur gammal är du om fem år?
- 19 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
- Mig själv? ;)

3. Hur lång är du?
- 163 cm :)

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Alot like love

5. Vem ringde du senast?
- mamma

6. Vem ringde dig senast?
- mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
- ¨ kedjebrev¨ skicka detta till alla dina vänner som du vill ha kvar eller lära känna bättre under 2009, lycka till<3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Beror på vad jag vill ha sagt.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Gifta

10. När såg du senast din mamma? ¨
- När jag fick mitt passfodral från STS.

11. Vilken ögonfärg har du?
- Blå

12. När vaknade du i dag?
- Kl.06.00

13. Vilken är din favoritjulsång?
- Lite olika

14. Vilken är din favoritplats?
-  Utomlands

15. Vilken plats föredrar du minst?
- Skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
- Kommer vara på min jordenruntresa med min pojkvän

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
- Monster

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- Kommer inte ihåg, var gansak mycket

19. Hur stor är din säng?
- 90 men ska få större sen

20. Har du stationär eller bärbar dator?
- Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
- Med kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
 - 3

23. Hur många län har du bott i?
- 1

24. Vilka städer har du bott i?
- Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- skro

26. Är du social?
- Ja, det tycker jag.

27. Vilken är din favoritglass?
- chokladglass! Det är mums.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
- Finns för många för att välja.

29. Tycker du om kinamat?
- Jaaa :D

30. Tycker du om kaffe?
- Nej. bara ibland

31. Vad dricker du till frukost?
- Juice

32. Sover du på någon särskild sida?
- Nej.

33. Kan du spela poker?
- nej eller kanske

34. Tycker du om att mysa/kela?
- Ja

35. Är du en beroendemänniska?
- Njaa ibland kanske

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
- JA

37. Vill du ha barn?
- Ja, i framtiden

38. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska, lite spnska och några ord på finska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
- Jaa i Grekland

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
-  Mig själv

42. Äger du dyrbara smycken?
-  Ja

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
- Prison Break

44. Kan du rulla med tungan?
- Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
- Mina vänner

46. Sover du med gosedjur?
- Jaa

47. Vad har du för ringsignal?
- Sony ericsson

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Jaa, det har min min minsta på sig nu

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Ett busskortshållare

50. Flirtar du mycket?
 - Det händer ;)

51. Kan du byta olja på bilen?
 - Jaa det kan jag och på crossen. Men jag har inget kör kort på bilen

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? 
 - Nej, har ej körkort.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
 - Årsta mördaren

54. Läser du dagstidningen?
 - neej, kan hända men då kollar jag bara på bilder

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
 - Nej

56. Dansar du i bilen?
 - Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
 - The voice eller Rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
- R

59. När var du i kyrkan senast?
 - På skolavslutningen 08

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
 - Har några st.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
 - En natt i trosa fast det var inte i ett tält


Kommentarer
Postat av: malin

gud vad jobbigt det e att läsa när svaret och frågan är i samma stil. gör inte svaret i fet stil nästa gång :P

2009-01-14 @ 20:40:42
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: elin

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

- En natt i trosa fast det var inte i ett tält.

hahaha, ronja ronja...dom frågade ju hur länge du har campat som längst i ett TÄLT. x)

2009-01-14 @ 20:41:05
Postat av: malin

10. När såg du senast din mamma? ¨

- När jag fick mitt passfodral från STS.



vaaaaaaaa? :)

2009-01-14 @ 21:13:52
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: roonja

MAlin: Det blev lite fel när jag skrev men jag märkte det när jag hade sparat. STS 'r dom jag ska åka me dpå språkresan.:)



Elin: hehe aa jag vet men men :D

2009-01-14 @ 21:52:11
URL: http://bararonja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Malin det är ju inge jobbigt att läsa svaren det är ju bara att läsa allting som en text :/

2009-01-16 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0