Lång och rolig dag

Äntligen kunde jag gå ut. Mamma skjusade ner mig till Marinans resturang och det är då där jag ska prava vecka 10-11. I 2 veckor alltså. Det ska faktist bli riktigt kul. Jag ska första veckan jobba i serveringen och sen andra veckan ska jag jobba med Kocken, jipppi. Sen kom mamma och hämtade mig. Hon och Morriz hade varit på BVC så sen åkte vi och hämtade Charlie hos farmor och farfar och då fick vi samtidigt lunch och fika där. Det var så att farmor fyllde år i går. 68 GRATTIS FARMOR! Sen skulle jag var med Elin när jag kom hem så jag vill igentligen bara hem och träffa kompisar. Har inte träffat dom på hela jullovet. Bara dan innan julafton när vi byte presenter med varandra. Sen när jag kom hem var jag med elin och vi bestämde för att vi skulle åka pulka. Men ingen av oss hade någon pulka och min var en spricka i. Men vi tog mitt t-fat. Vi gick då till Hampvägen där det fins en lång bake. MEn när vi kom ditt var det inte så mycket snö. Man såg allt gräs under. Så jag och elin bestämde oss för att lämna t-fatet och hämta kameran istället. Så vi gick upp i skogen och tog lite kort. Viste inte riktigt vad vi skulle göra så vi tog lite bara vid några garnnar, hahaha. Sen gick vi hem till mig och la in korten på datorn och sen satt vi och chattade lite ochsen spelade vi gitar hero 3. Det var jätte kul och jag och elin ägde spelet, hahahah. Men sen skulle hon hem och äta och sen bestämde vi att vi skulle ses i morgon istället. DEt är ju skola och vi börjar kl.08.00. Så himla dåligt!!!!!!!!!!! 
Men nu ska jag förbereda morgondagen med skolväska och kläder.
//Många pussar och hjärtan mina älsklingar




Kommentarer
Postat av: elin

ronja, snälla ta bort bilden? jag ser ehm, ja ut. hahah

2009-01-07 @ 22:13:57
Postat av: ronjaa

Jag klippte ut ditt ansikte istället :)<3 haha

2009-01-08 @ 07:15:29
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0