byee

Nu har min lilla Malin åka till turiket och jag kommer sakna henne. I morgon åker min kompis elin också. Så det kommer bli väldigt tomt här hemma. Det är bara jag och Frida.

I går var jag iallafall på crossbanan och det gick bra. men jag får min j*kla valkar i händerna som gör så himla ont. jaja skit samma. I dag måste jag hjälpa mamma med att vattna hennes blommor och sen hänga upp mina crosskläder. Pappa tvättade dom igår. Sen lite senare skaj ag ta färjan till andra sidan där pappa hämtar mig och vi drar till ava mc och köpre lite olja till hojarna. Jag ska också kollla på ett skydd. Men vi får se hur det blir med den saken.

Ha en braa dag. Fast det är inte lika soligt idag :/

Den här videon gjorde malin igår när jag var hos henne och det är jag som packar och det är hon som snackar.


// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0