En dag kvar

Heej bloggen

Nu börjar det närma sig. I morgon lämnar jag Sverige i 3 veckro och kommer hem dan innan skolan börjar. Det ska bli så himla kul. Men kommer självklart sakna alla här hemma och crossen. Förstöker övertala pappa med att åka upp till crossbana och kolla lite iallafall. Men det blir väl inte så tror jag. I morgon fyller wille år så jag skickade sms förut och grattade honom. Glömmer säkert det i morgon så jag gjorde det idag istället.

Idag har jag och pappa varit lite överallt. Först stan sen solna. Köpte en regnracka som ja gsak ha med mig och lite andra prylar. Vi köpte också present till familjen som jag och andrea ska bo hos. Men nu skaj ag fixa Ipoden och sen ska mamma hjälpa mig med packningen. Det blir säker något inlägg ikväll eller i morgonbitti innan jag åker. Ska vara vid Arlanda och möta alla vid 07.20 så det blir sånafall ett väldigt tidigt inlägg.



// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0