Hejdå Sverige Tjena England

Hejdå Sverige,Tjena England. Gud nu är det inte långt kvar. Ska upp vid 4 och ta en dusch och göra mig lite fräsch. Sen sak vi hämta Andrea vid Kvart i 6 tiden hemma hos henne i spånga. Pratade med henne för en stund sen och vi båda är närvösa. fast jag är mest närvös för min packning. Vet inte riktigt varför men så är det iallafall. Har bara lite saker att packa ner sen är jag helt klar. Men jag komemr inte få igen min resväska känns det som. Men jag får trycka ner den men min muskler, hihi.




29/7-18/8

Syns när jag kommer hem, puss puss på er och jag kommer sakna alla nära och köra och min cross. ( Så ni som kör cross och läser det här. kör lite för mig med )

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0