Läskig?

Okej, gårkvällens kväll blev lite konstig. men men. Vill inte ta upp det i bloggen och lite så. Sov hos frida och vi kollade twiligt. Den är så himla bra. Jag somnade mot slutet och jag brukar verkligen inte somna till filmer. Men nu gjorde jag det. Sen i morse drog jag och Frida till stan en snabbis och jag köpte en plych overall. Det blev en typ mango färjad för mig och firda en rosa. Sen åkte vi hem till mig och mamma hade precis gjort lite pankakor till oss. Sen ringde vi elin och vi 3 satt hemma hos mig och kollade film. Det blev the unborn ( skräckis ). jag tycker inte den var läskig men frida satt och skrek och elin satt under filten. Det är något fel på mig, det finns inga läskiga filmer. Eller asså man jag kan hoppa till ibland men det är inte läskigt för det.

ajaj nu gör vi inget elin och frida ska snart äta. Sen ska jag och Elin träffa björn ( david ). Vet inte vad vi ska göra ännu men vi får se. 
Ha en bra kväll. Juste pappa fick hem målarfärgen idag så i morgon ska jag måla och känna lite pengar.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0