Moppe åkning

Dagen böev riktigt konstig. Eller jaa inte konstig men men. I morse var det fint väder och sen helt plötsligt började det regna, oska och blixtra. Så vi bestämde oss för att åka på bio istället. Så fida tog sen hem till mig och vi valde film och drog vi hem till henne. Men precis när vi kommit hem till henna blev det fint väder. Så vi skippade bion och åkte till pölen istället. Så vi alla drog dit. Jag fick skjus av Frida och det var jätte kul. Jag satt och sjöng där bak. Det finns ju inte radio så man får göra en egen. Det var riktigt mysigt när vi kom fram och det var jätte varmt i vattnet. Sen drog vi hemmåt fast först svängde vi in på macken vi sundby och tog en glass. Sen drog vi hemmåt.

Så nu är jag hemma och mamma och brorsorna kom hem idag. Mamma hade köpt två vanliga linnen till mig. Ett svart och ett vit. Hon hade också hittat ett par stora pärlörhängen som jag skulle ha köpt när jag var i solna. Men det blev inte av då.

Ikväll ska jag träffa alla. Vi får se vad vi gör. Kanske badar i Joels pool. vi får se.

Puss puss

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0