Motorcross

Heej bloggen

I dag har jag bara varit på crossbanan från 1 tiden till 5. I början gick det sådär sen gick det bättre och sen gick det lite sämre. Det har gått lite upp och ner idag. Brorsan kompis var där och körde idag också så hans pappa åkte sen och köpte pizza som vi alla käkade sen. Sen drog dom och vi var kvar sista och jag tränade lite hopp och kurvor. Bromsar nästan alltid med handbromsen så jag måste verkligen träna på att bromsa med bak. Sen när vi drog oss hemmåt blev det middag och sen åkte vi och lämnade hojjarna. Sen träffade jag elin en stund för i morgon åker hon iväg och jag drar på onsdag så vi hinner inte träffas innan jag drar. Så vi tog cyklarna och drog till frida och malin och jag hämtade min kudde som jag hade glömmt där och elin passade då på att säga hejdåå till dom också.

Så nu sitter jag här och fixar med kameran och i morgon ska vi köpa ett till minne och fixa lite annat som jag behöver tills jag drar.

Men ha det så bra.



// Ronja

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vad kul med motocross :)

2009-08-15 @ 02:36:41
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: ronja

svar: aa jag vet :)

2009-08-20 @ 15:09:22
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0