Mycket bil

Heejsan på er

I dag var jag uppe i Dalarna med pappa och köpte en nya hojj till brorsan.Det var en 65cc kawa. Skit fin. Sen drog vi mot uppsala mot lelles som vi åkte förbi. Så vi gick in där en snabbis. Sen när vi kom hem var inte mamma och brorsan hemma. Så vi väntade. När domsen kom hem stod den vid våran lekstuga och han såg den inte först. Fick det på film. Kanske lägger ut men jag vet inte. Han blev jätte glad. Sen kom Ola förbi ( min tränare vissa dagar kan man säga). Sen har det inte hänt så mycket mer. Eller joo, skulle cykla och låna film hos min farbror och sen också lämna en masges grej till honom. /han har fått onte i ryggen). Så jag kände mig snäll och åkte och lämnade den hos honom. Den fick inte plats i någon ryggsäck så pappa försökte vara smart och komma på olika sätt jag skulle ha den. Men det blev bara pinsamare och pinsamare.Men jag fick fram den tillslut iallafall.

Nu ska jag se prison break och äta lite godis, hihi

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0