Öland

God morgon God morgon!

Igår var jag på crossbanan och det var kul. Fick lite hjälp av ola hur jag skulle stå när man kör starter. Jag fick stå på två däck för att jag inte når ner. Så det gick lite bättre. Sen mot slutet var det bara vi kvar på banan så jag körde lite här och där. Körde lite enduro på ett väldigt lätt ställe. Sen när jag kom hem kolade jag på prison break. Asså jag skojar inte jag satt och grätt för att det var så sorligt.

I dag sak jag packa och sen sak jag dra mot elin under kvällen tror jag. I morgon drar vi till öland. Kommer hem på söndag tror jag.

så det blir inget bloggande på hela veckan. Men på söndag eller måndag när jag kommer hem kommer det bli massa bilder får jag hoppas.

Had et bra här hemma så syns vi. Juste jag får mina nya skydd på fredag :D



// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0