pölen

God morgon god morgon.

Igår oljade jag staket nästan hela dan. det var helt okej. Sen tvättade jag min hoojjj.

Så nu har jag iallafall precis vaknat. jag har verkligen inte kunnat sova inatt för att det har varit så varmt. Har vaknat typ varje timme. Men idag ska jag till pölen med Frida. Sen frågade tesse om hon fick följa med och det självklart. Sen skulle Joel och några följa med sa frida. Så vi åker moppe dit. Kameran är också med. så ni får se lite bilder sen.

puss puss på er så syns vi ikväll

// Ronja


Kommentarer
Postat av: Alex wester!

Haha! varför hänger ni med bög- joel och dom andra gullgossarna för?

3 bokstäkveR! L - O - L

2009-07-03 @ 17:57:49
Postat av: Alex wester!

Haha! varför hänger ni med bög- joel och dom andra gullgossarna för?

3 bokstäkveR! L - O - L

2009-07-03 @ 17:58:09
Postat av: ronja

sv: dom har typ samma humor och är roliga. så är det något fel med det eller?

2009-07-03 @ 18:12:13
URL: http://bararonja.blogg.se/
Postat av: Alex wester!

mm

2009-07-03 @ 19:54:12
Postat av: fridalu

ursäkta alexander, men vad är det för fel med dom?

2009-07-05 @ 14:06:57
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0