Saknaden är stor

Heej bloggen

Jag vet att man ska tänka framåt, men just nu kan jag bara tänka backåt. Det är Öland. Jag vill tillbaka. Det går lixom inte att glömma allt som hände där. Som dom säger i Las vegas. Det som händer på Öland stannar på Öland. Det går inte att glömma. Ju mer jag försöker glömma vissa saker kommer bara tillbaka.

I dag har jag iallafall varit i solna med mamma. Köpte lite saker som jag kommer att behöva under resan till England. Sen när jag kom hem drog jag till crossbanan. Det var igentligen enduro träning i dag så jag körde lite teknikövningar på lilla istället. Det var riktigt jobbigt..
Ikväll kollade jag iallafall på prison break filmen och det var värkligen bra och jag började värkligen böllllaaa. ska nog inte berätta. Ni får se avsnitten själva.
men vi syns i morgon. puss puss på er

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0