Skräckis kväll

Heej bloggen.
Igår blev det en lång kväll med lite film och Ben & jerry's. Så himla gott. Frida var lite små rädd som vanligt men det gick an ändå. Så idag på morgonen vaknade vi vit tolv och jag hade lagt mig mitt imällan min och fridas säng. Det var inte så skönt kan man säga. Vi tog moppen till Lidel och köpte lite formbröd och sen åkte vi hem och gjorde fattiga riddare. Det var första gången för mig och det var faktist gott. Vi åt nästan upp hela påsen med formbröd. Sen titade vi på filmen 28 veckor senare. Den var inte särskillt lärkig.

I kväll ska vi sova hos mig och då ska vi se någon ny film som vi lånat hos min farbror. Det är en triller. Så frida ligger väl darandes under en filt och inte vågar tita. Needåå. det ska nog gå.

Jag tog lite kort i dag och så som jag lägger in när jag kommer hem. Är hos frida nu. så hon ska packa. Men ha en bra kväll så syns vi ikväll eller imorgon.

puss puss

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0