THE PROPOSAL.

Heej heej

Var på lundahagen för en stund sen och fick sen skjus hem på moppe av frida. Så jag har precis duschat och ska snart äta lite lunch. Sen drar jag, frida och tesse på bio. vi ska se den där THE PROPOSAL.
Den värkar faktist väldigt bra. Innan ska vi shoppa lite sen blir det bio. Men nu ska jag fixa mig klar.

Just igår blev det inget poolbad. Vi drog ut med mopparna istället. Vi drog till Stenhamra fram och tillbaka. Det gick faktist väldigt snabbt. Trodde det skulle ta längre tid men det gjorde det inte.

Såhär ser jag ut

 


// Ronja

Kommentarer
Postat av: lillis

Ahaa du såg den :) Den skulle ja också se eller asso det var den och baksmällan vi valde mellan :P

2009-07-06 @ 13:18:58
URL: http://bloggsommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0