Tråkig dag

Oj vad dagen har gåt fort. Jag vaknade runt 12 och typ inte gjorde något. Ingen är hemme så det är väldigt tråkigt. Men jag började att packa min resväska. Det går verkligen inte bra alls. Jag packar för mycket. Jag vet inte, det är något fel på mig. Jag kan inte packa lite när jag ska bort.Men mamma sak hjälpa mig sen. Sen vet jag häller inte vad jag sak åka i. Jag vet att jag är väldigt tidigt med packning och välja kläder men det är det att det här är typ sista hela dagen som jag kommer ha på mig. Så det är väldigt svårt.

Igår iallafall drog jag och elin ner till busviken för att bada med David. Men vi drog till hans pool istället. Skit skönt men vi började frysa efter en stund. Han hade ett så JÄKLA fint hus. Jag höll på att döööö nät jag kom in i det.

Men i morgon blir det cross igen och sen vet jag inte. Ska dit vid 11 och sen typ köra hela dan. Så det blir nice.

Men ha en bra dag så syns vi kasnke ikväll.
puss puss på er

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0