ILOVEÖLAND

Fan va jag vill tillbaka till böda sand. Alla söta, snälla och roliga killar. Jag kommer lixom kanske aldrig någon sin träffa dom.

Veckan på öland har iallafall varit det bästa och jag kommer aldrig glömma det. Öland i mitt hjärta lixom. Varje kväll var vi nere vid stranden där dom hade fest och en brasa som var tänd. Skit mysigt. Vi badade på stranden nästan varje dag och en dag var vi vid poolen. Innan vi drog oss ner till stranden på kvällarna brukade vi sitta vid en bänk som var i närheten av lazerdon. Där satt vi och snackade med en kille som jobbade där och han hette Martin och bänken fick då bli kallad för Martinbänken. Vi träffade nästan alltid nytt folk nere vid stranden och dom ända som kom från stockholm var några från Tullinge som kännde en kompis till mig. Sen var det några från Kalmar och sen några från Färjstaden ( öland ).
Så i bilen hem igår var det lite tårar i ögonen när man skulle säga hejdå till killarna.
Jag har så himla mycket att berätta men jag kan inte skriva allt.

Bilder kommer snart

Puss puss på er och på alla killar från Öland

// Ronja

Kommentarer
Postat av: emma

åh va avensjuk ja blir av texten ! <3

2009-07-19 @ 16:00:11
URL: http://eviolaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0