Handla handla handla

Heej bloggen

I dag har jag varit i stan med mamma och minsta brorsan. Det gick bra. Vi gick nästan runt halva stan känndedes det som. Det blev lite shopping. Så nu ska jag inte shoppa på ett tag framåt. Jag köpte 3 linnen som jag ska ha med mig när jag drar på språkresa. Sen kommer jag behöva lite nya underkläder innan jag åker. Men här kommer lite grejer som jag har köpt.
Just ikväll ska jag köra cross. Det har precis regnat och åskat så jag får hoppas att det slutar.


Min gula byxdräkt från BikBok 199:- men det var halva priset. Så jag fick betala 100:- istället

Mina 3 linnen från BikBok. Var också rea och dom kostade 45:-/st

Ett armband från BikBok. 49.50:-

Sen var det ett par Jeans från BikBok som det var rea på. bara 149:-
Sen hittade jag också ett par gladiatorsandaler som kostade 299:-
Sen en munkjacka från BikBok som det också var rea på. Den kostade bara 100:-

Hehe, det blev mycket på BikBok.

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0