Ajajaj

Ååå vad jag är trött. Har kört cross i nästan 3 timmar i det soliga vädret och jag är så himla slut. Har fått massa blåsor i händerna också. Det är inte skönt.

I dag var jag på lundhagen med Elin och Jimi. Sen kom Mimmi och Malin. Sen vid halv 3 drog jag, E&J hem. För dom skulle måla något hus och jag skulle dra mig ner till ica och köpa busskort.

I morgon ska jag träffa malin. vet inte vad vi ska göra men vi åker säkert och badar. Det går inte direkt att vara hemma när det är sånt här fint väder.

Men puss på er så syns vi i morgon
// Ronja

Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: Haha okej tack, du har snyggt hår! :D

2009-06-24 @ 19:03:19
URL: http://moaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0