Båten Kalle

Heej bloggen
I morgon är det skolavslutning. Äntligen. Tiden går så himla fort.I dag har vi haft barkbåtstävling och min och malins båt kom till final. Sen blev det inge mer med det.
Sen bar det av till skolan och då skulle vi städdda skåpen och fick sedan reda på dom nya klasserna under första terminen i 9:an. JAg och min 3 kompisar hamnade inte i samma klass den här terminen. Dom splittrade på oss. Så jag hamnade med Frida. Vi fick också jimi i våran klass. Men vi träffas ju ändå varje dag så det är bra.
När vi sedan slutade skulle jag åka och klippa mig. Det blev toning och klipp i toparna. Blev inte så stor förendring, men men. Så nu ska jag snart ta och stryka min klänning. Vi syns i morgon. Då börjar jag halv 9 och får frukost i skolan.


Malin

Jag och våran båt. Vi döpte den till Kalle för att jag ritade en Kalle anka på den,

Mina och elins fötter innan finalen skulle börja,

Mig och lilla kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0