Del 1


Hehe, jag kommer springande, det var väldigt blött och det var så himla mycket myggor där så vi fick ha massa kläder på oss.

Elin. Vet inte riktigt vad hon gör men men

Jag och elin i mariefred. man kanske inte brukar ha mjukiskläder i stan men det hade vi.

Sitter och gör lite kransar. Det var inte så kul. kröp smådjur lite här och där så jag önskade just då att jag inte gjorde det.

Här håller jag i en jätte äcklig snok och jag höll på att dö där den typ hoppade till

Elin tycker jag såg ganska van ut

Ormen

jag och den så kallade sickan

By: elin

// Ronja

Kommentarer
Postat av: elin

"sickan vinkar, sickan vinkar, sicklan e gla!" haha, snubben va inte lite packad xD

2009-06-21 @ 18:00:08
Postat av: ronja

hahaha, nee det kan man säga och han var så jäkla skön. xD

2009-06-21 @ 18:46:05
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0