En mysig dag

Tjaa bloggen.

I dag har jag varit i Trosa med familjen och min gudfar och hans familj. Det har varit riktigt mysigt. Vi var på Trosahavsbad där vi tillbringade nästan hela dagen och jag hoppade på dom höga trampolinerna som dom har där. Det var också ganska varmt i vattnet och det är lixom havet (saltvatten). Det var varmare där än var det var hemma i Mälarn. Vi åkte sen till Trosas lilla centrum och åt en tidig middag ocg det var jätte gott.
Sen bestämde vi oss för att dra ut med våran båt alla vi 7 stycken tror jag vi var. Det var också mysigt. Men när vi hade åkt en stund dök båten. Det kom en sån himla stor våg innen vid Årsa viken och då dök fören och alla blev blötta som satt där frame. Som tur var satt jag, min brorsa och min pappa längst bak så vi klarade oss.
Men nu är jag hemma och har precis tagit en skön dusch och ska nu kolla på en film på 3:an. Sova med fienden tror jag den heter med Julia Roberts eller vad hon heter. Den är faktist bra.

I morgon blir det crossträning vi 9 tiden och det ska bli så kul och det kommer säkert också bli så himla varmt. Måste dricka mycket.

Hoppas ni haft en bra dag. det har iallafall jag haft.


Jag längst fram i båten

Jag och brorsan

// Ronja


Kommentarer
Postat av: Hannah

Fan va najjs dag du verkar ha haft :) Den filmen e föresten skit bra... ha d bra :) <3

2009-06-27 @ 23:09:08
URL: http://hannahmelin.blogg.se/
Postat av: ronja

svar: hehe aaa dagen har varit toppen. mm jag vet. aa du med :) <3

2009-06-27 @ 23:18:15
URL: http://bararonja.blogg.se/
Postat av: Emelly

sv: ja, jag skulle helst vilja göra det, dte är så himla fult :P Haha

2009-06-28 @ 18:57:05
URL: http://emeliebennethansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0