Jag han

Joo jag han. Det blir ett inlägg innan jag drar till crossbanan. I dag har jag bara badat och solat. Det har varit så himla skönt. Men jag fattar inte riktigt, i tisdags när vi var och badade var det mycket varmare i vettnet än va det var idag. Det var verkligen skit kallt i vattnet i dag. Men det gick och bada på slutet. För då simmade jag och elin runt som galningar, hihi. Jag känner och ser redan nu att jag har fått lite färg.
Vid halv 6 kommer pappa och då drar vi. Ska käka något innan men jag vet just nu inte riktigt vad. Har bara ätit lite pannkakor i dag. Det var jätte gott.
I morgon blir det stranden igen med tjejerna och om lilla Jimi följer med. Ha edt bra och glöm inte solkrämen.



// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0